Regulamin Współpracy
Cześć, tu Agnieszka z DnD! Niniejszy dokument powstał po to, abyś miała kompletną wiedzę na temat tego jak pracuję i na tej podstawie mogła podjąć dobrą dla siebie decyzję. Podjęcie współpracy w ramach konsultacji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu współpracy.
Osobą świadczącą usługi dietetyczne oraz psychodietetyczne jestem ja – czyli Agnieszka Przestrzelska. Oświadczam, że posiadam odpowiednie wykształcenie oraz niezbędne kompetencje, które pozwalają mi świadczyć ww. usługi. Ukończyłam studia pierwszego stopnia na kierunku „Dietetyka” na PWSIP (obecnie Akademia Nauk Stosowanych w Łomży), a także jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku “Psychodietetyka” na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku.
1. Przedmiotem współpracy są konsultacje indywidualne świadczone w formie pojedynczej usługi lub pakiety konsultacji. Pojedyncza konsultacja nie zawiera w sobie jakichkolwiek dodatkowych materiałów, chyba że zostaną one dodatkowo dokupione. W skład pakietu konsultacji (w zależności od rodzaju pakietu) wchodzą następujące elementy: regularne spotkania online, ustalanie indywidualnych zaleceń, strategii i planu działania, strategia żywieniowa, kontakt mailowy.
2. Pojedyncza konsultacja zakupiona osobno trwa do 60 minut. W ramach pakietu przewidzianych jest 4 lub 12 konsultacji online – pierwsze spotkanie trwa do 60 minut, a każde kolejne do 30 minut. Czas na wykorzystanie pakietu współpracy wynosi od 7 tygodni (pakiet 4 konsultacji) do 4 miesięcy (pakiet 12 konsultacji) od daty zakupu, a pojedynczej konsultacji do 3 tygodni od daty zakupu. Po tym czasie konsultacje przepadają, a koszty poniesione z ich tytułu nie podlegają jakiemukolwiek zwrotowi.
3. Koszt pojedynczej konsultacji wynosi 300 zł, natomiast standardowa cena pakietów to 1697 zł (pakiet 4 konsultacji) oraz 3797 zł (pakiet 12 konsultacji). W ramach akcji specjalnych, ceny pakietów mogą ulegać tymczasowej zmianie, jednak klient ma zawsze jasno określoną cenę pakietu przed dokonaniem zakupu wraz z informacją o najniższej jego cenie w ciągu ostatnich 30 dni.
4. Płatność za usługę (również całego pakietu) następuje z góry za pośrednictwem dostępnych metod płatności.
5. Celem współpracy jest: znalezienie przyczyn problematycznych zachowań/problemu klienta (w kontekście żywienia i stylu życia), dopasowanie rozwiązań do jego możliwości oraz zmniejszenie dyskomfortu towarzyszącemu zmianie.
6. Termin konsultacji powinien zostać ustalony z następującym wyprzedzeniem: minimum 4 dni robocze. Wizyty umawiane są poprzez stronę Calendly lub w trakcie konsultacji online. Standardowo konsultacje online odbywają się we wtorki i środy.
7. W celu odwołania wizyty należy zrobić to odpowiednio wcześniej, drogą mailową lub smsowo i z następującym wyprzedzeniem: najpóźniej do 60 godzin przed wizytą.
8. Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż: 60 godzin to wizyta przepada, a umówienie nowej będzie się wiązało z dodatkowymi kosztami (lub zostanie utracona jedna z wizyt z wykupionego pakietu).
9. W przypadku spóźnienia dietetyk czeka przez 10 minut od umówionej godziny. Klient powinien zgłosić swoje spóźnienie jeszcze przed wizytą, jeśli wie, że się spóźni.
10. W wyjątkowych sytuacjach dietetyk może odwołać konsultację online z następującym wyprzedzeniem: minimum 48 godzin przed umówionym terminem i ustalić inny dogodny dla klienta termin. Dietetyk zobowiązuje się, aby znaleźć jak najszybszy termin nowej wizyty, do 3 dni od wcześniej umówionej daty.
11. Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą. W przypadku zaistnienia nagłej, losowej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony.
12. Współpraca może zostać zawieszona. W przypadku chęci zawieszenia obowiązują następujące zasady: klient informuje dietetyka w trakcie konsultacji lub mailowo o chwilowym zawieszeniu współpracy. Zawieszenie nie wydłuża czasu trwania wykupionego pakietu. Po upływie tego terminu pakiet traci ważność niezależnie od zgłoszenia zawieszenia.
13. Jeżeli płynność współpracy zostanie zachwiana, klient nie będzie się odzywał przez dłuższy czas (powyżej 2 tygodni) to wówczas dietetyk nie może zagwarantować jakości oraz skuteczności swoich usług. Skuteczność jest wówczas, gdy kontakt jest stały.
14. Po wykupieniu pakietu klient ma następującą ilość czasu na skorzystanie z pierwszej konsultacji: 3 tygodnie (w przypadku pakietu 4 konsultacji) oraz 4 tygodnie (w pakiecie 12 konsultacji). Jeśli tego nie zrobi to z upływem odpowiednio 3 lub 4 tygodnia przepada jedna konsultacja z wykupionego pakietu i z każdym kolejnym tygodniem klient traci prawo do kolejnych konsultacji. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, gdy klient nie powiadomi dietetyka o wyjątkowych okolicznościach lub nie będzie z nim kontaktu.
15. W przypadku braku kontaktu ze strony klienta obowiązują następujące zasady: wykupiony przez klienta pakiet traci ważność po upływie 7 tygodni lub 4 miesięcy od momentu daty zakupu. Po upływie tego terminu w celu umówienia kolejnej wizyty trzeba wykupić ponownie pakiet. Z kolei pojedyncza konsultacja przepada po 3 tygodniach od daty zakupu.
16. W przypadku braku kontaktu ze strony dietetyka obowiązują następujące zasady: w pierwszej kolejności należy upewnić się, czy wiadomość została wysłana na właściwy adres e-mailowy: agnieszka@dietanadobre.pl . W przypadku braku kontaktu powyżej 3 dni należy wysłać SMS lub w ostateczności zadzwonić pod numer telefonu: 721 628 339.
17. Dietetyk może zakończyć współpracę z klientem w następujących sytuacjach: jeżeli klient nie będzie odpowiadał na maile, urwie kontakt z dietetykiem, nie będzie podejmował próby angażowania się w poszukiwanie przyczyn i rozwiązań jego sytuacji – to wówczas dietetyk ma prawo do zakończenia takiej współpracy i zwrócenia pozostałej kwoty, po odliczeniu wykonanych usług. W takim przypadku cena za każdą zrealizowaną konsultację lub taką, która przepadła (patrz punkt 14) będzie naliczana wg stawki pojedynczej konsultacji (300 zł), a dodatkowo zostanie potrącona kwota z tytułu stworzenia i dostarczenia drogą mailową dodatkowych produktów cyfrowych, np. strategii żywieniowej (947 zł).
18. Jako dietetyk zobowiązuję się dołożyć wszelkich starań do tego, aby wypracowane rozwiązania były maksymalnie dostosowane do możliwości klienta, ułatwiały mu wdrożenie działań oraz osiągnięcie celu. Nie biorę jednak odpowiedzialności za brak efektów współpracy jeśli: klient zerwie kontakt lub nie jest w stanie stosować się do zaleceń ze względu na okoliczności, o których mnie nie poinformował.
Jeśli zakres współpracy obejmuje kontakt mailowy:
1. W ramach dłuższej współpracy pakietu 12 konsultacji jest możliwy kontakt mailowy pod adresem: agnieszka@dietanadobre.pl . Aby komunikacja przebiegała sprawnie, proszę o w miarę możliwości przemyślane wiadomości, tzn. w przypadku kilku pytań najlepiej zadać je zbiorczo w jednym mailu zamiast w kilku osobnych mailach.
2. Na maile zobowiązuję się odpisywać w ciągu: 3 dni roboczych.
3. Jeśli w ciągu 3 dni klient nie otrzyma odpowiedzi proszę o dokładne sprawdzenie adresu mailowego, na którego wiadomość została wcześniej wysłana. Można także wysłać po upływie 3 dni maila na adres kontakt@dietanadobre.pl lub skontaktować się za pośrednictwem SMS.
Jeśli zakres współpracy obejmuje strategię żywieniową:
1. W ramach współpracy klient otrzymuje strategię żywieniową. Strategia ta jest w pewnym stopniu schematem żywieniowym – zawiera proporcje składników z wymiennikami, z których można prawidłowo komponować posiłek (np. śniadania 500 kcal i poszczególne rodzaje składników z ich przybliżoną ilością). Klient na podstawie otrzymanych propozycji samodzielnie układa posiłki, które chce jeść w oparciu o otrzymaną strategię żywieniową. Dodatkowo, jeżeli współpraca przewiduje taką usługę, strategia żywieniowa zostaje wzbogacona o konkretne propozycje przepisów. Kaloryczność, rodzaj oraz ilość poszczególnych propozycji posiłków jest dobierana indywidualnie do sytuacji klienta oraz formy współpracy, którą wybrał.
2. Celem strategii żywieniowej jest pomoc w odzyskaniu kontroli nad jedzeniem, poprawa odżywiania i stopniowa nauka jedzenia bardziej intuicyjnego. Strategia ta jest pewnego rodzaju narzędziem, które dopiero w połączeniu z konsultacjami online pozwoli wykorzystać w pełni jej potencjał.
3. Zobowiązuję się do przygotowania i przesłania strategii żywieniowej/zaleceń w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od pierwszej konsultacji.
4. Materiały przygotowuję na podstawie informacji zebranych w trakcie wywiadu podczas konsultacji lub ewentualnie formularza wypełnionego przez klienta.
5. Nie ponoszę odpowiedzialności za niedostosowanie materiałów do informacji, które zostały przede mną zatajone.
6. W ramach pakietu współpracy klientowi przysługują maksymalnie 2 poprawki do strategii żywieniowej i czas ich wykonania wynosi do 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
Jeśli zakres współpracy obejmuje kontakt telefoniczny:
1. Standardowo współpraca nie obejmuje kontaktu telefonicznego, jednak w wyjątkowych sytuacjach przewiduję taką możliwość. Z reguły rozmowy typowo audio odbywają się za pośrednictwem aplikacji WhatsApp lub Messenger, po wcześniejszym ustaleniu tego z klientem.
2. Poza indywidualnymi ustaleniami, kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 721 628 339 w godzinach: 10-16, w następujących dniach: wtorek-czwartek.
3. Z kontaktu telefonicznego można korzystać po wcześniejszym ustaleniu takiej formy kontaktu lub gdy jest utrudniony kontakt z dietetykiem: w pierwszej kolejności klient powinien wysłać wiadomość mailową na adres agnieszka@dietanadobre.pl . Jeśli po upływie 3 dni roboczych nie ma odpowiedzi na maila, należy wysłać SMS. Jeśli po upływie 24 godzin od wysłanej wiadomości SMS nadal nie ma odpowiedzi mailowej, to dopiero wówczas proszę o kontakt telefoniczny.
4. Proszę o korzystanie z kontaktu telefonicznego tylko wówczas, gdy próba kontaktu nastąpiła drogą mailową i upłynęło co najmniej 3 dni od wysłania wiadomości, a także po uprzednim wysłaniu wiadomości SMS.
5. W przypadku, kiedy nie odbiorę: proszę cierpliwie poczekać – oddzwonię/odpiszę na SMS najszybciej jak będę mogła.